remix

a Magyar Dal Napjára /remix/

az államfő világossá tette, azt várja a kormánytól, hogy külön intézkedési terveket dolgozzon ki a szegények, a munkanélküliek, a bajba jutott deviza- és forinthitelesek érdekében

Mondjuk, én ideteszem, te meg most odaállsz.

Aztán én állok oda, de akkor te meg ideteszed.

Aha… hogy is?

Hogyha én ideteszem, akkor te odaállsz.

Mikor meg én odaállok, akkor te már mindig idetetted.

a szociális konzultáción az emberek tudatták: az állam feladatának tartják, hogy a nehéz helyzetbe került devizahiteles családokat megsegítse

Aha… aha… értem, illetve mindent.

Jó, nem? Nem, várjunk csak! Egyszerű!

Odaállok, ideteszitek. Nem!

Nem odateszitek, idébb! Még idébb! Haha.

a Fidesz-KDNP-frakció hajdúszoboszlói döntése alapján azoknak a megsegítésére kell sort keríteni, akik minden erejüket összeszedve még tudják fizetni a devizaalapú hitelüket

Aha! Ti odamentek.

De ha nem mentek oda, az se baj.

Hanem ide, erre én még idébb.

Nem! Nem, nem most teszem oda azonnal,

Hova is?… Egyáltalán…

 Nem! Majd én eldöntöm. Így! Vagy nem?

Majd ő… Majd ő dönti el.

a képviselőcsoport hozott egy döntést, a kormánynak pedig annak megfelelően kell letennie egy javaslatot az asztalra. részletek már a miniszterelnök hétfői parlamenti beszédéből is ki fognak derülni “bizonyos szintig” – mondotta a szóvivő

Sőt… Persze! Hát egyszerű! Idébb. Idébb!

És akkor ti hova teszitek?

Megnézem. Aha!

/Cseh Tamás, Bereményi Géza, Egy bogár, valamint Orbán hétfőn bejelent, NOL 2o11. Szeptember 11 hír alapján/

Leave a Reply

